akudia

akudia

Tuesday, February 15, 2011

akudia

perkenalan kami bermula pada usiaku 14 tahun..aku mengenali beliau sebagai seorang pengawas sekolah...die nihh seorang yg pemalu dan ensem..boleh dikatakan jejaka idaman ramai la...hihihihi..walaupun pada mase tuh kitorang kenal,but ktorg salu gaduh..pantang nampak muka..mesti nak gaduh...haahaha..ble pk lek lawak tol...mulut jer kta xske..tapi dalam hati...setiap mase aku perhatikan die..die datang sekolah ker x...mcm2 la sal die...tp xbyk sgt tahu..mase aku tingkatan 3,aku xtahu sgt sal die...kisah kami bermula mase aku tingkatan 4...semuanya bermula dengan huda...huda kawan dia n ex-gf die...aku lak satu kelas ngan huda..kebetulan mase tuh aku ambik subjek tamb iaitu mathe tamb..kelas aku xde mathe tamb,aku terpakse masuk kelas si dia untuk belajar subjek tersebut...pada hari pertama aku masuk kelas si dia,aku terpandang wajah si dia yg sungguh tenang..aku mula terpikir,...aku banyak buat salah kat si dia..yela..dulu aku selalu gaduh ngan die (form2)..aku mula berfikir nk berbaik ngan die..but sebagai kawan..yela...org dah ada gf kan..kebetulan aku rapat ngan huda mase tuh..aku tanye kat huda pasal si dia..huda pun cerita la semuanya pasal si dia...n tah cam ner terdetik hati nak minta no hp si dia..but mase tuh niat aku hanya untuk minta maaf..n aku dapat no hp die...hiihihihhi..sukenya...but aku minta pun bukn pe...yok minta maaf jer..bikan niat aku nk rampas bf owg...pastuh.................................
kita sambung sok k...mase tok study...hhihihii

luv u sayang..i always luv u....until i die..
luv u 4eve n eve

No comments:

Post a Comment